Aardrijkskunde

Ben je docent Aardrijkskunde? Dan zijn deze workshops interessant voor je:

vrijdag ronde 1:

V1g. Grip op leren met formatief handelen (Tamara van Schild-Mol, HAN)
V1h. Bouw je eigen Hydroponic Tower (David Pothoven, TechniScience)
V1j. Help de olijfbomen overleven! (Cathy Baars, Martinus College)
V1n. Duurzaam Onderwijs: handreiking voor een interdisciplinaire aanpak (Thijs van der Meulen, Eco-Schools)

vrijdag ronde 2:

V2j. Using Mini Whiteboards Effectively in the Classroom (Gijs van Bijnen, lab assistant & Jacqueline Nelissen, 2College Durendael)
V2o. Stimuleer kritisch denken in de natuurwetenschap (Marcel Kamp, NVON bestuurscommissie Duurzaamheid)

vrijdag ronde 3:

V3c. Natuurinclusieve, klimaatadaptieve en gezonde steden zijn de toekomst! (Robbert Snep, Wageningen University & Research)
V3f. Van TikTok naar concentratie: ontdek activerende werkvormen in de les (Hannie Lensink, SG Marianum)
V3g. Verzilting en vegetatie: een toekomstige uitdaging (Eline Visser, HAS Green Academy)

vrijdag ronde 4:

V4c. Vrij mi bo: food & beer pairing (Joris van Laak-Wolfs, 2College Durendael & Michiel Kroon, Montessori Lyceum Amsterdam)
V4f. Ga op avontuur met Expeditie Moendoes! (Iris Verhoeff, Universiteit van Amsterdam)
V4j. Modeldidactiek – Bouw je eigen klok! (Cathy Baars, Martinus College)
V4l. KlimaatLesSnacks ontwerpen: een educatief hapje klimaat in elke les (Jone Houwman, KlimaatHelpdesk)
V4m. Ecokino verbindt wetenschap en kunst (Rik Kooke, Stedelijk College Eindhoven)

zaterdag ronde 1:

Z1d. Onderzoeksdidactiek: hoe begeleid je leerlingen bij onderzoek doen? (Anneke Madern & Hester Leijen, Odulphuslyceum)
Z1r. Excursie: Doe zelf onderzoek naar waterdiertjes (Leon van Kouwen, HAS Green Academy) Let op: excursie duurt 2 rondes!

zaterdag ronde 2:

Z2b. De kracht van Generatieve AI in het Bèta-onderwijs (Erdinç Saçan, Fontys University of Applied Sciences)
Z2r. Excursie: Doe zelf onderzoek naar waterdiertjes (Leon van Kouwen, HAS Green Academy) Let op: start al ronde 1!