V1a. Bezoek aan de markt en EXPO (of geen workshop) |
V1b. SWITCH jij je onderwijs met ons mee? (André Stijn Hendriks & Hanke Brouwer, SPO Venray) |
V1c. Quantum Labs: experimenteren met quantummechanica (Silvester Infante Ferreira, TU Delft) |
V1d. Ontrafel de code van de dader! (Melanie Rosenhart, Reizende DNA-labs & ABE Nederland) |
V1e. Maak wetenschap relevant met simpele proefjes (Els van Wageningen & Sander Kurvers, Fontys Toegepaste Wetenschappen) |
V1f. Tijd voor Actie! Combineer Natuur/W&T met burgerschap (Patricia Jansen, Thomas More Hogeschool & Peter Bom, Saxion Hogeschool) |
V1g. Grip op leren met formatief handelen (Tamara van Schild-Mol, HAN) |
V1h. Bouw je eigen Hydroponic Tower (David Pothoven, TechniScience) |
V1i. Is een LED-lamp echt zuiniger dan een gloeilamp? (Peer van Altenborg, Hogeschool Rotterdam) |
V1j. Help de olijfbomen overleven! (Cathy Baars, Martinus College) |
V1k. Breeding the Future – Can your crops beat the heat? (Tamara Verhoeven, HAS Green Academy) |
V1l. Van frituur naar brandstof – geef jouw olie een tweede leven! (Roel Peeters, HAS Green Academy) |
V1m. Ecology: The Role Playing Game (Bruce Schoelitz, HAS Green Academy) |
V1n. Duurzaam Onderwijs: handreiking voor een interdisciplinaire aanpak (Thijs van der Meulen, Eco-Schools) |
V1o. Levend Stratego: speel het voedselketenspel (Hetty Lourens, Mariska Damink, Merjo Polman & Daniëlle Kroon, TOA Ontwikkel Team Twente) |
V1p. Laat je leerlingen coderen, bewegen én creëren met Python (Peter Vaandrager, CSG Liudger, Bert Wikkerink) |
V1q. Robotica als leerroute: een praktijkgerichte lijn van onder- tot bovenbouw (Ron Visser & Nigel Verhoek, Stichting STEAMup) |