| V2a. Bezoek aan de markt en EXPO (of geen workshop) |
| V2b. Fermenteren is te leren (Joris van Laak-Wolfs, 2College Durendael) VOL |
| V2c. Druppel voor druppel: een reis met TOT Twente door chemische reacties (Graziella Barbaro, Anja van Dijk-Luyt & Cindy Wanschers, Ontwikkel Team (TOT) Twente) VOL |
| V2d. Sensorenlab: spelen, ontwerpen, programmeren en bètaburgerschap in één les (Gerald van Dijk & Geertje Damstra & Anouk Mols, Hogeschool Utrecht en TisforTech/STO) VOL |
| V2f. Van melk tot koekje: ontdek de magie van foodtechnologie! (Sandra van der Kaaij, HAS Green Academy) VOL |
| V2g. Masterminds & Masterpieces (Amber van Schagen, Van Gogh Museum) VOL |
| V2h. Spelen met natuurkunde (Karel Langendonck, Fontys Hogeschool Tilburg) VOL |
| V2i. Samen werken aan de eiwittransitie (Martina Sura-de Jong & Gertjan Klijnstra, Van Hall Larenstein) VOL |
| V2j. Using Mini Whiteboards Effectively in the Classroom (Gijs van Bijnen, lab assistant & Jacqueline Nelissen, 2College Durendael) VOL |
| V2m. Bouw je eigen elektrodeset voor elektrolyse! (André Groote Schaarsberg & Monique Ebbelaar, TOA ontwikkelteam (TOT) Amsterdam) VOL |
| V2o. Stimuleer kritisch denken in de natuurwetenschap (Marcel Kamp, NVON bestuurscommissie Duurzaamheid) VOL |
| V2p. Breng natuurwetenschap tot leven met LEGO® (Thijs van der Kaaij, STEAMlabs) VOL |
| V2q. Dokter het uit! (Zippora Gillissen, Universiteitsmuseum Utrecht) VOL |
| V2r. Galilei en Holland: Wetenschap, Diplomatie en Controverse in de Gouden Eeuw (Filip A. Buyse, Velewe) VOL |