V2a. Bezoek aan de markt en EXPO (of geen workshop) |
V2b. Fermenteren is te leren (Joris van Laak-Wolfs, 2College Durendael & Michiel Kroon, Montessori Lyceum Amsterdam) |
V2c. Druppel voor druppel: een reis door chemische reacties (Graziella Barbaro & Anja van Dijk-Luyt, TOA Ontwikkel Team (TOT) Twente) |
V2d. Sensorenlab: spelen, ontwerpen, programmeren en bètaburgerschap in één les (Gerald van Dijk & Geertje Damstra & Anouk Mols, Hogeschool Utrecht en TisforTech/STO) |
V2e. Reanimatie & gamification: breng je les tot leven! (David Hup & Sam Steltman, Hartveilige School) |
V2f. Van melk tot koekje: ontdek de magie van foodtechnologie! (Sandra van der Kaaij, HAS Green Academy) |
V2g. Masterminds & Masterpieces (Amber van Schagen, Van Gogh Museum) |
V2h. Spelen met natuurkunde (Karel Langendonck, Fontys Hogeschool Tilburg) |
V2i. Wat is het menu van 2050? (Martina Sura-de Jong & Gertjan Klijnstra, Van Hall Larenstein) |
V2j. Using Mini Whiteboards Effectively in the Classroom (Gijs van Bijnen, lab assistant & Jacqueline Nelissen, 2College Durendael) |
V2k. Onderzoekend leren met digitale open leeromgevingen in de scheikundeles! (Jeannet Brouwer, Marianum) |
V2l. Kerndoelen mens en natuur, aan de slag met samenhang binnen je onderwijs (Robbert Blanken & Anton Bakker, SLO) |
V2m. Bouw je eigen elektrodeset voor elektrolyse! (André Groote Schaarsberg & Monique Ebbelaar, TOA ontwikkelteam (TOT) Amsterdam) |
V2n. De Experimentenbus van Avans: Praktijkgerichte Gastlessen in de Klas |
V2o. Stimuleer kritisch denken in de natuurwetenschap (Marcel Kamp, NVON bestuurscommissie Duurzaamheid) |
V2p. Breng natuurwetenschap tot leven met LEGO® (Thijs van der Kaaij, STEAMlabs) |
V2q. Dokter het uit! (Annelinde Schrijver, Universiteitsmuseum Utrecht) |