V3a. Bezoek aan de markt en EXPO (of geen workshop) |
V3b. Van zien naar begrijpen: visualiseren van chemische processen (Talitha Visser & Leontine de Graaf, TU Twente) |
V3c. Natuurinclusieve, klimaatadaptieve en gezonde steden zijn de toekomst! (Robbert Snep, Wageningen University & Research) |
V3d. Blokjes programmeren op de Arduino (Marco van Schagen, Junior IOT) |
V3e. Inspirerende lessen voor in je klas vanuit 4TU.Schools (Edgar de Wit & Heleen Bot, Wageningen Pre-University) |
V3f. Van TikTok naar concentratie: ontdek activerende werkvormen in de les (Hannie Lensink, SG Marianum) |
V3g. Verzilting en vegetatie: een toekomstige uitdaging (Eline Visser, HAS Green Academy) |
V3h. Spelen en leren met spiegels in groep 1 – 4 (Ed van den Berg, auteur & Peter Bom, Saxion Hogeschool) |
V3i. Data-analyse in de natuurkundeles met Tailor (David Fokkema, Vrije Universiteit) |
V3j. Radioactive Decay with LoSalt (Gijs van Bijnen & Jacqueline Nelissen, 2College Durendael) |
V3k. Alles over colorimetrie (Frans Killian, ISW Hoogland) |
V3l. Hoe gebruik je inzichten uit de neurowetenschappen in de klas? (Ingrid Nieuwenhuis, The Associator) |
V3m. Gelijke kansen voor iedereen: bewust omgaan met gender in de klas (Aziza Boukhres, VHTO) |
V3n. Eat lancet dieet, de nieuwe schijf van vijf (Lianne Jansen, HAS Green Academy) |
V3o. De groene bellenblaas: Ontwerpen binnen het scheikunde-onderwijs (Sebastiaan de Lavoir, TU Delft & Wolfert Dalton) |
V3p. De impact van generatieve AI op ons onderwijs (Anneke Madern & Hester Leijen, Odulphuslyceum) Let op: vervolg op deze sessie is in ronde 4! |
V3w. Excursie: Slimme koeien, slimme technologie (Lenny van Erp, HAS Green Academy) Let op: excursie duurt 2 rondes |