overig

Vrijdag ronde 3 (13.30-14.45 uur)

V3a. Bezoek aan de markt en EXPO (of geen workshop)
V3b. Van zien naar begrijpen: visualiseren van chemische processen (Talitha Visser & Leontine de Graaf, TU Twente)
V3c. Natuurinclusieve, klimaatadaptieve en gezonde steden zijn de toekomst! (Robbert Snep, Wageningen University & Research)
V3d. Blokjes programmeren op de Arduino (Marco van Schagen, Junior IOT)
V3e. Inspirerende lessen voor in je klas vanuit 4TU.Schools (Edgar de Wit & Heleen Bot, Wageningen Pre-University)
V3f. Van TikTok naar concentratie: ontdek activerende werkvormen in de les (Hannie Lensink, SG Marianum) Laatste plekken
V3g. Verzilting en vegetatie: een toekomstige uitdaging (Eline Visser, HAS Green Academy) Laatste plekken
V3h. Spelen en leren met spiegels in groep 1 – 4 (Ed van den Berg & Peter Bom, Saxion Hogeschool)
V3i. Data-analyse in de natuurkundeles met Tailor (David Fokkema, Vrije Universiteit)
V3j. Radioactive Decay with LoSalt (Gijs van Bijnen & Jacqueline Nelissen, 2College Durendael)
V3k. Alles over colorimetrie (Frans Killian, ISW Hoogland)
V3l. Hoe gebruik je inzichten uit de neurowetenschappen in de klas? (Ingrid Nieuwenhuis, The Associator)
V3m. Gelijke kansen voor iedereen: bewust omgaan met gender in de klas (Aziza Boukhres, VHTO)
V3n. Eat lancet dieet, de nieuwe schijf van vijf (Lianne Jansen, HAS Green Academy)
V3o. De groene bellenblaas: Ontwerpen binnen het scheikunde-onderwijs (Sebastiaan de Lavoir, TU Delft & Wolfert Dalton)
V3p. AI in het onderwijs: wat kan het wel en wat niet? (Anneke Madern & Hester Leijen, Odulphuslyceum) Let op: het vervolg op deze sessie is V4p!
V3q. Exploring Wedges and Capillary Tubes (Carmelita Cipollone, Association for Physics Teaching (AIF) Italy)
V3w. Excursie: Slimme koeien, slimme technologie (Lenny van Erp, HAS Green Academy) Let op: excursie duurt 2 rondes