V4a. Bezoek aan de markt en EXPO (of geen workshop) |
V4b. Kookboek of experiment? Hoe je leerlingen intrinsiek kunt motiveren voor je practicum. (Ralph Meulenbroeks, Universiteit van Utrecht) |
V4c. Vrij mi bo: food & beer pairing (Joris van Laak-Wolfs, 2College Durendael & Michiel Kroon, Montessori Lyceum Amsterdam) |
V4d. Lekker Verrot (Edgar de Wit & Heleen Bot, Wageningen Pre-University |
V4e. De taal van uitbeelddidactiek: de weg van zaadcel tot eicel (Gerdien van der Veer, Het Stedelijk Innova) |
V4f. Ga op avontuur met Expeditie Moendoes! (Iris Verhoeff, Universiteit van Amsterdam) |
V4g. Breng scheikunde tot leven met tekeningen: visualiseer, begrijp en leer! (Hanna Stammes, Radboud Universiteit) |
V4h. Race met je zelf gebouwde waterstofauto (Frank Mietes, Waterstof in de Klas) |
V4i. (On)gehoord denken bij demonstraties: denkklassen (Wouter Spaan, Hogeschool van Amsterdam) |
V4j. Modeldidactiek – Bouw je eigen klok! (Cathy Baars, Martinus College) |
V4k. Ontwerpers in de dop! – 2D/3D tekenen in de klas (Corine Noordink & Linda Kaspers, Diskoever) |
V4l. KlimaatLesSnacks ontwerpen: een educatief hapje klimaat in elke les (Jone Houwman, KlimaatHelpdesk) |
V4m. Ecokino verbindt wetenschap en kunst (Rik Kooke, Stedelijk College Eindhoven) |
V4n. Fysica en magie (Eric de Metsenaere) |
V4o. Taal in de praktijkvakken |
V4p. AI in het onderwijs: wat kan het wel en wat niet? (Anneke Madern & Hester Leijen, Odulphuslyceum) Let op: deze sessie volgt op V3p! |
V4q. Practicum, wat hebben we (ervan) geleerd? (Freek Pols, TU Delft) |
V4w. Excursie: Slimme koeien, slimme technologie (Lenny van Erp, HAS Green Academy) Let op: excursie start al in ronde 3! |